Napovednica

  • Čas:
    18. 09. 2019
    od 08:00 do 19:00
    Lokacija:
    Arboretum Volčji Potok, Volčji Potok 3, Radomlje

    Flora sreča favno – razstava študentk ilustracije ALUO

    FLORA SREČA FAVNO,
    razstava naravoslovnih ilustracij študentk ilustracije ALUO

    Galerija Janeza Boljke, Arboretum Volčji Potok
    7. 9.–6. 10. 2019

    Avtorice:
    Tjaša Arh, Trina Č. Meršol, Marina Gabor, Nuša Jurjevič, Dora Kaštrun, Metka Kladnik, Lara Kobe Priganica, Eva Margon, Teja Milavec, Živa Oblak, Maša P. Žmitek, Anja Rupar, Sanja Zamuda

    Mentorica: doc. mag. Marija Nabernik

  • Čas:
    18. 09. 2019
    od 09:00 do 15:00
    Lokacija:
    Hotel Lev, Ljubljana Vošnjakova ulica 1, Ljubljana

    Kako lahko z dobro kampanjo spremenimo družbo?

    V Centru nevladnih organizacij CNVOS v sodelovanju s Public Relations Society of Slovenia organiziramo nacionalno konferenco, posvečeno socialnemu marketingu: marketingu, s katerim želimo doseči spremembo v obnašanju posameznikov, (raz)rešiti težave, ki nas pestijo, in družbo tako spremeniti na bolje. Zanima nas torej marketing, ki svoje učinkovitosti ne meri v številu prikazov ali všečkov na družbenih omrežjih, pač pa na primer v upadanju števila žrtev na cestah, manjšemu številu prodanih steklenic žganja in škatlic cigaret ob petkih zvečer, ali krajšim vrstam na urgenci zaradi »padcev po stopnicah«.

    Na konferenco vabimo komunikatorje iz nevladnega, javnega in gospodarskega sektorja, tržnike in snovalce kampanj iz oglaševalskih agencij ter predstavnike podjetij. Z nami bodo:

    • Kate Dale, vodja projektov v britanski vladni organizaciji Sport England, ki bo predstavila kampanjo This Girl Can (To dekle zmore), v kateri so razbijali stereotipe in k ukvarjanju s športom prepričali 3,9 milijona Britank,
    • Medeja Kraševec, tekstopiska v oglaševalski agenciji Luna TBWA in predstavniki Zavod VOZIM, ki bodo predstavili kampanjo Heroji furajo v pižamah, iniciativo za manj voženj pod vplivom alkohola, ki je vzpodbudila mlade in starše, da vedno poskrbijo za varen prevoz, če uživajo alkohol ali druge substance,
    • Tomaž Bergoč, izvršni direktor UNICEF Slovenija, ki bo predstavil kampanjo Skriti escape room, ki je osveščala o zaskrbljujoči pogostosti spolnih zlorab otrok, razbijala napačna prepričanja o spolnih zlorabah in storilcih ter usmerjala k zaščiti otrok,
    • Predstavniki Pivovarne Laško (Laško Pivo), ki bodo predstavili projekt Gremo v hribe v sodelovanju s Planinska Zveza Slovenije, s katerim že deset sezon spodbujajo ljudi k obisku gora in hkrati pomagajo lokalnim planinskim društvom in drugim nevladnim organizacijam,
    • Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornih projektov v Lidl Slovenija, kjer skozi sponzorsko zgodbo že od leta 2016 skupaj z Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijskim komitejem aktivno spreminjajo pogled javnosti na šport invalidov, gradijo na prepoznavnosti paraolimpijskih športov v Sloveniji in spodbujajo vse, ne glede na morebitne oviranosti, k ukvarjanju s športom.

    Več informacij: pr@cnvos.si

    Dogodek financirata EU iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo za javno upravo.

  • Čas:
    18. 09. 2019
    od 19:00 do 20:30
    Lokacija:
    Pritličje, Mestni trg 2, Ljubljana

    Vzhodno od queera ali Kjer ga najdeš #13 | Camp

    ‘Vzhodno od queera ali Kjer ga najdeš’ v precep vzame pojav, izdelek, osebnost, prostor, lik, gibanje in premisli, kako kulturni, družbeni stroj z obrati v produkciji ali zasuki v recepciji združuje, razdružuje spolne, kulturne, pa rasne, razredne antagonizme, agonizme in kaj od njih ostaja, vztraja.

    V precepu:
    Camp

    Susan Sontag je leta 1964 ‘camp’ definirala kot estetsko senzibilnost, ki je očitna, a jo je težko razložiti: načrtna pretiranost, zmerna ali skrajna ‘odbitost’, slab okus kot sredstvo za dobro umetnost. ‘Zapiski o campu’, njen pra-seznam z 58 točkami, izhajajo iz tega inherentnega občutka, da je nekaj pretirano, in ga razmejujejo. Camp je umetelen, strasten, resen, pravi Sontag. Camp so predmeti art nouveau, Greta Garbo, muzikali Warner Brothers ali Bruce LaBruce in njegovi filmi, dodajmo, seznam oz. koncept je danes seveda širši. Camp ni premišljen, razen ko je premišljen do skrajnosti … Iz eseja Susan Sontag je izhajala Anna Wintour, ko je izbirala rdečo nit Met Gala za leto 2019. Pogled na modna, vizualna utelešenja na rdeči preprogi je pokazal, da je camp res spolzek teren. Hetero osebe so skoraj brez izjeme padle na izpitu, medtem ko so queer osebe skoraj v celoti zapopadle njegovo srž. Kaj ima camp s politiko, nemara ontologijo spolov in v čem je vselej že subverziven?
    (The New York Times)

    V pogovoru:
    Lana Zdravković

    Čeprav ne lovi teoretskih bližnjic, Lana Zdravković hitro zadane v bistvo. Ko se ne angažira na področju politike emancipacije ali spopada z močjo prezentacije in ekscesom reprezentacije, dela z 'nelagodjem v kulturi', 'neulovljivim v umetnosti' in je 'kitch'.

    Snuje, povezuje:
    Dražen Dragojević

    Ilustracija:
    Žiga Tomori
    Animacija:
    Anja Romih

AEC v1.0.4